Про себе

       Освіта: повна вища за спеціальністю "Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)".

       Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач англійської мови.

       Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

       Педагогічний стаж роботи - 17 років.

       Власне кредо: "A little progress every day leads up to great success".

       Проблема, над якою працюю: "Розвиток навичок аудіювання в учнів у світі нових технологій навчання".

       Методично-дослідна робота:

       Участь у методичній роботі міста і області. Виступи, семінари, участь у серпневій конференції, у форумі молодих спеціалістів. 

       Проведення обласного семінару вчителів англійської мови з проблеми: "Використання новітніх технологій при викладанні іноземних мов".



       Виступ на конференції вчителів міста на тему: "Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського на уроках іноземної мови".

       Робота у складі журі міської олімпіади з англійської мови.

       Методичні розробки разом з носіями мови: серія книг "Fairy Tales About Kindness Friendship and Love".

       Участь у роботі методичного об'єднання школи. 

       Робота з обдарованими учнями. 

       Підготовка учнів до шкільних, міських, обласних олімпіад.

       Участь учнів у Всеукраїнських конкурсах: "Гринвіч", "Puzzle", "FLEX", "На Урок".

       Перелік наукових статей:

        1. “Проблема підготовки сучасного вчителя у світі вимог науково-технічного  прогресу”:  науково-методичний щоквартальний журнал «Віcник» №1-2 (9-10), 2009. – с.31

        2. “Praise and Criticism in Pedagogical Discourse” / Knowledge Transfer in the Global Academic Environment: conference abstracts.-Lviv: Publishing Centre of Ivan Franko National University of Lviv 2005. – 280 p.


        3. “Проблема здоров'я спеціаліста XXI ст.Проблеми фізичного здоровя фахівця XXI ст./Відп.ред.О.М.Барно.-Кіровоград:Вид-во КІРоЛ “Україна”, 2009. – 206 с.


        4. Мотивація вибору вчительської професії” / Наукові записки.-Випуск 81(2).-Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2009. – 426 с.


        5. “Проблема професійної підготовки викладачів” / Наукові праці академії: вип.12. Кіровоград: Вид. ДЛАУ, 2007. – 376 с.


        6. “Професійно важливі якості, необхідні сучасному вчителю / Наука в інформаційному просторі: матеріали VI Міжнар.наук.-практ. конф., 16-17 вересня 2010р.: В 5 т. – Д.: Біла К.О., 2010. – с. 46-48


        Науково-практичні конференції:

        1. Міжнародна науково-практична конференція Knowledge Transfer in the Global Academic Environment” (січень, 2005 р.)


        2. III всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми фізичного здоров’я фахівця ХХI століття» (12 грудня, 2008 року).


        3. III міжнародна науково-практична конференція «Мови і світ: дослідження та викладання» (20 березня, 2009 року).


        4. VI Міжнародна науково-практична конференція “Наука в інформаційному просторі” (16-17 вересня, 2010 року).

        Участь у семінарах, вебінарах, онлайн-конференціях видавництв: "Oxford", "Cambridge", "The British Film Institute (BFI) and Into Film", Dinternal Education, "MM Publications and Linguist LTD", "National Geograpic Learning", “Смарт Освіта”, "Всеосвіта", На Урок”, Едюкейшнал Ера”, "Prometheus", “Clever”.

        Cертифікати:

        1. “Teaching Literacy Through Film”, The British Film Institute (BFI) and Into Film, 2017

        2. “The Listening Part of ZNO 2018: Challenge Accepted”, 2018

        3. “Teaching 21st century competencies to primary school students”, “Teaching Use of English for Ukrainian State Exam”, 2018

        4. “The Power of TED – Developing Effective Presentation Skills”, 2018

        5. “Learning Difficulties in the ELT classroom: how to identify them and what to do”, 2018

        6. “Summertime Activities”, 2018

        7. “Enabling Students to Become Autonomous Learners of Vocabulary”, 2018

        8. Участь у другій “Літній школі бізнес-лідерства-2018”

        9. “Is Listening a Passive Process? Songs are not Only for Little Children, They are for Everybody”, 2019

        10. “Фестиваль нестандартних та дієвих ідей навчання англійської мови у сучасній українській школі”, 2019

        11. “Authenticy: Turning Theory Into Tasks and Skills”, 2019

        12. “Developing Your Teaching Practice: moving on with your CPD”, 2019

        13. “Novelties of Use of English for ZNO 2020”, 2019

        14. “Створення охорона та використання об’єктів інтелектуальної власності”, 2019

        15. “Applying CEFR to Your Curriculum”, 2019

        16. “Створення онлайнових та інтерактивних вправ”, 2020

        17. “Preparing for Life after School with B2 First and C1 Advanced”, 2020

        18. “Освітній сторітеллінг: навчання, яке захоплює”, 2020

        19. “Teaching Kids Online with Google”, 2020

        20. “Teaching Spoken English Means More Grammar – Not Less!”, 2020

        21. “Remote Learning – Fostering and Mastering the New Skill”, 2020

        22. “Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину”, 2020

        23. “Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу”, 2020

        24. “Engaging and Fun Ideas for Reading Tasks and Activities”, 2020

        25. “Apps for Teasching and Learning Self-Study”, 2020

        26. “Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами”, 2020

        27. “Захист прав людей з інвалідністю”, 2020

        28. “Про дистанційний та змішаний формат навчання” для педагогів та керівників шкіл, 2021

        29. “Дистанційне та змішане навчання дітей з особливими освітніми потребами”, 2021

        30. 120-Hour TESOL/TEFL Certificate, 2021

        31. “Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність (за проектом IREX)”, 2021

        32. “Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (5 клас)”, 2021

        33. “Організація позакласних заходів з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти”, 2021

        34. “SELFIE 2021-2022, session 3” саморефлексії SELFIE, 2022

        35. “Лепбук як засіб інтерактивної взаємодії у 5-му класі НУШ”, 2023

        36. “Скрайбінг в освітньому процесі Нової української школи: путівник зі створення інноваційних технологій активації творчо-пізнавальної діяльності учнів”, 2023

        37. Цифрові інструменти Google для освіти” (базовий рівень), 2023

        38. “Цифрові інструменти Google для освіти”, 2023

        39. “Цифрові інструменти Google для освіти” (середній рівень), 2023

        40. “Chromebooks for Educators, 2023

        41. Цифрові інструменти Google для освіти” (поглиблений рівень), 2023

        42. “Система Єдина школа – цифрові інструменти для формування освітнього середовища закладу освіти”, 2023

        43. “Використання сервісу “Canva” для створення навчальних відеоуроків”, 2023

        44. “Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (6 клас)”, 2023

        45. “Особливості гендерної рівності в освітньому процесі”, 2023

        46. “Жінки та чоловіки: гендер для всіх”, 2023

        






















      Нагороджена почесною грамотою управління освіти  Кіровоградської міської ради Кіровоградської області за впровадження наукових методів навчання в практику роботи гімназії та високий професійний рівень.














 






Коментарі