Про себе
Освіта: повна вища за спеціальністю "Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)".
Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач англійської мови.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
Педагогічний стаж роботи - 17 років.
Власне кредо: "A little progress every day leads up to great success".
Проблема, над якою працюю: "Розвиток навичок аудіювання в учнів у світі нових технологій навчання".
Методично-дослідна робота:
Участь у методичній роботі міста і області. Виступи, семінари, участь у серпневій конференції, у форумі молодих спеціалістів.
Проведення обласного семінару вчителів англійської мови з проблеми: "Використання новітніх технологій при викладанні іноземних мов".
Виступ на конференції вчителів міста на тему: "Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського на уроках іноземної мови".
Робота у складі журі міської олімпіади з англійської мови.
Методичні розробки разом з носіями мови: серія книг "Fairy Tales About Kindness Friendship and Love".
Участь у роботі методичного об'єднання школи.
Робота з обдарованими учнями.
Підготовка учнів до шкільних, міських, обласних олімпіад.
Участь учнів у Всеукраїнських конкурсах: "Гринвіч", "Puzzle", "FLEX", "На Урок".
Перелік наукових статей:
1. “Проблема підготовки сучасного вчителя у світі вимог науково-технічного прогресу”: науково-методичний щоквартальний журнал «Віcник» №1-2 (9-10), 2009. – с.31
2. “Praise and Criticism in Pedagogical
Discourse” / Knowledge Transfer in the Global Academic Environment: conference abstracts.-Lviv: Publishing Centre of
Ivan Franko National University of Lviv 2005. – 280 p.
3. “Проблема здоров'я спеціаліста XXI ст.” / Проблеми фізичного здоров’я фахівця XXI ст./Відп.ред.О.М.Барно.-Кіровоград:Вид-во КІРоЛ “Україна”, 2009. – 206 с.
4. “Мотивація вибору вчительської професії” / Наукові записки.-Випуск 81(2).-Кіровоград: РВВ КДПУ
ім.В.Винниченка, 2009. – 426 с.
5. “Проблема професійної підготовки викладачів” / Наукові праці академії: вип.12. Кіровоград: Вид. ДЛАУ, 2007. – 376 с.
6. “Професійно важливі якості, необхідні сучасному вчителю” / Наука в інформаційному просторі: матеріали VI Міжнар.наук.-практ. конф., 16-17 вересня 2010р.:
В 5 т. – Д.: Біла К.О., 2010. – с. 46-48
Науково-практичні конференції:
1. Міжнародна науково-практична конференція “Knowledge Transfer in the Global Academic Environment” (січень, 2005 р.)
2. III всеукраїнська
науково-практична конференція «Проблеми фізичного здоров’я фахівця ХХI століття» (12 грудня, 2008
року).
3. III міжнародна науково-практична конференція «Мови
і світ: дослідження та викладання» (20 березня, 2009 року).
4. VI Міжнародна науково-практична конференція “Наука в
інформаційному просторі” (16-17 вересня, 2010 року).
Участь у семінарах, вебінарах, онлайн-конференціях видавництв: "Oxford", "Cambridge", "The British Film Institute (BFI) and Into Film", Dinternal Education, "MM Publications and Linguist LTD", "National Geograpic Learning", “Смарт Освіта”, "Всеосвіта", “На Урок”, “Едюкейшнал Ера”, "Prometheus", “Clever”.
Cертифікати:
1.
“Teaching Literacy Through Film”, The British Film Institute (BFI) and Into
Film, 2017
2. “The
Listening Part of ZNO 2018: Challenge Accepted”, 2018
3.
“Teaching 21st century competencies to primary school students”, “Teaching Use
of English for Ukrainian State Exam”, 2018
4. “The
Power of TED – Developing Effective Presentation Skills”, 2018
5.
“Learning Difficulties in the ELT classroom: how to identify them and what to
do”, 2018
6.
“Summertime Activities”, 2018
7.
“Enabling Students to Become Autonomous Learners of Vocabulary”, 2018
8. Участь у другій
“Літній школі бізнес-лідерства-2018”
9. “Is
Listening a Passive Process? Songs are not Only for Little Children, They are
for Everybody”, 2019
10. “Фестиваль
нестандартних та дієвих ідей навчання англійської мови у сучасній українській
школі”, 2019
11.
“Authenticy: Turning Theory Into Tasks and Skills”, 2019
12.
“Developing Your Teaching Practice: moving on with your CPD”, 2019
13.
“Novelties of Use of English for ZNO 2020”, 2019
14. “Створення охорона та
використання об’єктів інтелектуальної власності”, 2019
15.
“Applying CEFR to Your Curriculum”, 2019
16. “Створення онлайнових
та інтерактивних вправ”, 2020
17.
“Preparing for Life after School with B2 First and C1 Advanced”, 2020
18. “Освітній сторітеллінг: навчання, яке захоплює”, 2020
19.
“Teaching Kids Online with Google”, 2020
20.
“Teaching Spoken English Means More Grammar – Not Less!”, 2020
21. “Remote
Learning – Fostering and Mastering the New Skill”, 2020
22. “Використання
онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину”, 2020
23. “Організація навчання
та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу”, 2020
24.
“Engaging and Fun Ideas for Reading Tasks and Activities”, 2020
25. “Apps
for Teasching and Learning Self-Study”, 2020
26. “Робота вчителів
початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами”, 2020
27. “Захист прав людей з
інвалідністю”, 2020
28. “Про дистанційний та
змішаний формат навчання” для педагогів та керівників шкіл, 2021
29. “Дистанційне та
змішане навчання дітей з особливими освітніми потребами”, 2021
30. 120-Hour TESOL/TEFL
Certificate, 2021
31. “Вивчай та розрізняй:
інфомедійна грамотність (за проектом IREX)”, 2021
32. “Нова українська
школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (5 клас)”, 2021
33. “Організація позакласних заходів з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти”, 2021
34. “SELFIE 2021-2022, session 3” саморефлексії SELFIE,
2022
35. “Лепбук як засіб
інтерактивної взаємодії у 5-му класі НУШ”, 2023
36. “Скрайбінг в
освітньому процесі Нової української школи: путівник зі створення інноваційних
технологій активації творчо-пізнавальної діяльності учнів”, 2023
37. “Цифрові інструменти Google для освіти” (базовий рівень), 2023
38. “Цифрові інструменти Google для освіти”, 2023
39. “Цифрові інструменти Google для освіти” (середній рівень), 2023
40. “Chromebooks for Educators”, 2023
41. “Цифрові інструменти Google для освіти” (поглиблений рівень), 2023
42. “Система Єдина школа – цифрові інструменти для
формування освітнього середовища закладу освіти”, 2023
43. “Використання
сервісу “Canva” для створення навчальних відеоуроків”, 2023
44. “Нова українська школа: адаптаційний цикл базової
середньої освіти (6 клас)”, 2023
45. “Особливості
гендерної рівності в освітньому процесі”, 2023
46. “Жінки та чоловіки: гендер для всіх”, 2023
Коментарі
Дописати коментар